Bejelentkezés

Regisztráció

Gyorskeresés

Kategóriák

A vásárlás menete


1. lépés: Regisztráció

Az első vásárlás megkezdéséhez regisztráció szükséges. Kérjük, hogy a regisztráció során minden adatot figyelmesen tölts ki, mivel a megrendelt termékek házhozszállítása ez alapján történik, valamint a futár a kézbesítés biztonsága érdekében az itt megadott telefonszámon fog tudni kapcsolatba lépni veled. A regisztráció befejeztével néhány percen belül emailben értesítünk annak sikerességéről.


2. lépés: Bejelentkezés

Amennyiben már regisztrált vásárlónk vagy, felhasználó-neved, jelszavad megadásával jelentkezhetsz be webshopunkba, majd megkezdheted a vásárlást. Rendszerünk emlékszik rád, és hogy vásárlásod megkönnyítsük, a korábban már kiválasztott, de meg nem rendelt termékeket – amennyiben nem távolítottad el – megtalálod a kosaradban.


3. lépés: Vásárlás

Válaszd ki a neked tetsző termékeket, majd tedd a kosárba a kívánt darabszám mellett található "Kosárba" gomb lenyomásával! A kiválasztott termékeket könnyedén számon tarthatod a menüben található kosárban, valamint itt ellenőrizheted a vásárlás összértékét is. A vásárlás befejezéséhez kattints a „Megrendelés” gombra, mellyel rendelésed rendszerünk regisztrálja, és erről emailben néhány percen belül értesítést kapsz. Amennyiben munkahelyedre kéred a kézbesítést, kérjük annak nevét is feltétlen tüntesd fel a megjegyzésben!


4. lépés: Házhozszállítás

A futár a megrendelt termékeket 5-8 munkanapon belül szállítja ki a megadott szállítási címre. A küldemény feladásáról emailben értesítünk. Amennyiben a vásárlás utánvéttel történik, a rendelés ellenértékét csak a termék átvételekor kell készpénzben fizetned. Banki utalás esetén a vételár és a szállítási díj előre rendezésre kerül. Felhívjuk figyelmed, hogy jelenleg kizárólag Magyarország területére vállalunk házhozszállítást, ezért külföldre történő megrendelést nem áll módunkban elfogadni. Az ilyen megrendelés automatikusan érvénytelennek minősül.


Megrendelés törlése

A rendelés leadását követően annak módosítására nincs mód. Amennyiben utólag észleled a téves megrendelést, úgy annak törlése, módosítása érdekében kérjük mihamarabb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Minden rendelés egyedi azonosítót kap, melyet megtalálsz a visszaigazoló emailben is. Ez az azonosító gyorsítja az esetleges ügyintézést. Felhívjuk figyelmed, hogy a rendelés törlése kizárólag a futár számára történő átadást megelőzően lehetséges!


Elállás

A hatályos jogi szabályozás (45/2014. Kormányrendelet) értelmében 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a megrendelt terméket sértetlenül, a vásárlásról kapott számlával együtt visszajuttatod hozzánk. A visszajuttatás költségei a vevőt terhelik.

Kellemes vásárlást kívánunk!