A vásárlás menete
1. lépés: Regisztráció
Az első vásárlás megkezdéséhez regisztráció szükséges. Kérjük, hogy a regisztráció során minden adatot figyelmesen tölts ki, mivel a megrendelt termékek házhozszállítása ez alapján történik, valamint a futár a kézbesítés biztonsága érdekében az itt megadott telefonszámon fog tudni kapcsolatba lépni veled. A regisztráció befejeztével néhány percen belül emailben értesítünk annak sikerességéről.
2. lépés: Bejelentkezés
Amennyiben már regisztrált vásárlónk vagy, felhasználó-neved, jelszavad megadásával jelentkezhetsz be webshopunkba, majd megkezdheted a vásárlást. Rendszerünk emlékszik rád, és hogy vásárlásod megkönnyítsük, a korábban már kiválasztott, de meg nem rendelt termékeket – amennyiben nem távolítottad el – megtalálod a kosaradban.
3. lépés: Vásárlás
Válaszd ki a neked tetsző termékeket, majd tedd a kosárba a kívánt darabszám mellett található "Kosárba" gomb lenyomásával! A kiválasztott termékeket könnyedén számon tarthatod a menüben található kosárban, valamint itt ellenőrizheted a vásárlás összértékét is. A vásárlás befejezéséhez kattints a „Megrendelés” gombra, mellyel rendelésed rendszerünk regisztrálja, és erről emailben néhány percen belül értesítést kapsz. A csomag átvétele két módon történhet, futár cég által, vagy személyes átvétellel. Személyes átvételre kizárólag Budapesten, a Dürer kertnél (1146 Budapest, Ajtósi Dürer sor 19-21.) van lehetőség, vasárnaponként 15-16 óráig. Amennyiben munkahelyedre kéred a kézbesítést, kérjük annak nevét is feltétlen tüntesd fel a megjegyzésben!
4. lépés: Házhozszállítás
A futár a megrendelt termékeket 5-8 munkanapon belül szállítja ki a megadott szállítási címre. A küldemény feladásáról emailben értesítünk. Amennyiben a vásárlás utánvéttel történik, a rendelés ellenértékét csak a termék átvételekor kell készpénzben fizetned. Felhívjuk figyelmed, hogy jelenleg kizárólag Magyarország területére vállalunk házhozszállítást, ezért külföldre történő megrendelést nem áll módunkban elfogadni. Az ilyen megrendelés automatikusan érvénytelennek minősül.
Megrendelés törlése
A rendelés leadását követően annak módosítására nincs mód. Amennyiben utólag észleled a téves megrendelést, úgy annak törlése, módosítása érdekében kérjük mihamarabb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal! Minden rendelés egyedi azonosítót kap, melyet megtalálsz a visszaigazoló emailben is. Ez az azonosító gyorsítja az esetleges ügyintézést. Felhívjuk figyelmed, hogy a rendelés törlése kizárólag a futár számára történő átadást megelőzően lehetséges!
Elállás
A hatályos jogi szabályozás (45/2014. Kormányrendelet) értelmében 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól, amennyiben a megrendelt terméket sértetlenül, a vásárlásról kapott számlával együtt visszajuttatod hozzánk. A visszajuttatás költségei a vevőt terhelik.
Kellemes vásárlást kívánunk!