Üzletszabályzat
A www.depressziowebshop.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) történő regisztrációjával, valamint
megrendelésének leadásával elfogadja az üzletszabályzatban foglalt feltételeket.
Jelen Üzletszabályzat hatálya kiterjed az eladóra, illetőleg a webáruházban a megrendelést leadó fogyasztóra.
Kérjük tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat!
Az eladó minden termék esetében Hartmann Ádám ev. (a továbbiakban: eladó).
Cím: 1162-Budapest, Péterke utca 4.
Adóigazgatási szám: 67158193-1-42
Email: uf@depressziowebshop.hu
Vételár, fizetési feltételek
Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban. Az árucikk vételára a weboldalon feltüntetett ár.
Szállítási feltételek, határidők
Eladó az árucikkek mellett feltüntetett szállítási időn belül juttatja el a megrendelt árucikkeket fogyasztóhoz, a megrendelt árucikk vételárának kiegyenlítésén túl, a szállítási ellenérték megfizetésével. A szállítási idő a megrendelés leadását követő naptól kezdődően legkésőbb 5-8 munkanap.
Áruátvétel
Az árut a fogyasztó az általa választott címen veheti át munkanapokon a szállító cégtől.
Garanciális feltételek
A garanciális igényeket (a mindenkori hatályos jogszabályok alapján) a fogyasztónak kell írásban jeleznie az eladó felé postai, vagy elektronikus levél formájában, a jelen üzletszabályzat bevezető részében feltüntetett elérhetőségeken.
A bejelentésnek tartalmaznia kell az alábbiakat:
- a termék részletes adatait
- a hiba rövid leírását
- a vásárlás időpontját
Reklamáció esetén a számlát minden esetben mellékelni kell!
A reklamáció megvizsgálásának és
elbírálásának jogát az eladó fenntartja magának. A jogos reklamáció elismerése
esetén az eladó választása szerint a hibás terméket kicseréli, vagy megtéríti annak vételárát a
fogyasztó részére.
Az árucikk cseréje
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során
megsérült, akkor azt eladó díjmentesen kicseréli abban az esetben, ha a termék
hiánytalanul visszaküldésre kerül a kiállított számlával együtt.
Ha a cserét a fogyasztó nem kívánja igénybe venni, a termék vételára visszatérítésre kerül számára.
Kérjük, hogy ha sérülést észlel az átvett terméken, azonnal értesítse
ügyfélszolgálatunkat!
A vásárlástól való elállás joga
A megrendelt termék/ek kézhezvételétől számított 14 napon belül a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől. Ebben az esetben az eladó a termékért kifizetett vételárat megtéríti a fogyasztónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül abban az esetben, ha a termék épségben kerül az eladó részére a számlával együtt. A visszatérítés a fogyasztó által kifizetett szállítási költségre is vonatkozik, de a termék visszajuttatásának költségeit a fogyasztónak kell viselnie.
Sikertelen kézbesítés
A fogyasztónak az önhibájából meghiúsult kézbesítés miatt, az újraküldés költségei minden esetben a fogyasztót terhelik. A szállító hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a szállítót terhelik.
Felelősség korlátozása
Az eladó nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:
- Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a fogyasztót, hogy csatlakozzon az eladó webáruházához.
- A fogyasztó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet-csatlakozás megszakadása miatti károkért.
Az internet-kapcsolatból, illetve az adatbázis-kapcsolatban (pl.: karbantartás miatt) bekövetkező hibákból adódó károkért felelősséget eladó nem vállal. Az eladó fenntartja a jogot az akciós és az egyéb árak megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére.