Bejelentkezés

Regisztráció

Gyorskeresés

Kategóriák

Üzletszabályzat

Utolsó frissítés: 2016.10.16.

A www.depressziowebshop.hu weboldalon (a továbbiakban: weboldal) történő regisztrációjával, valamint megrendelésének leadásával elfogadja az üzletszabályzatban foglalt feltételeket.

Jelen Üzletszabályzat hatálya kiterjed az eladóra, illetőleg a webáruházban a megrendelést leadó fogyasztóra.

Kérjük tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat!

Az eladó minden termék esetében Nagy Dávid kisadózó (a továbbiakban: eladó).
Cím: 2141 Csömör, Hunyadi János utca 28/5.
Adóigazgatási szám: 67157958-1-33
Email: info@depressziowebshop.hu


Vételár, fizetési feltételek

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az árucikk vételára, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is. A termékek mellett szereplő vételárak nem változnak meg a megrendelés leadása és az árucikkek kézhezvétele közötti időszakban. Az árucikk vételára a weboldalon feltüntetett ár.


Szállítási feltételek, határidők

Eladó az árucikkek mellett feltüntetett szállítási időn belül juttatja el a megrendelt árucikkeket fogyasztóhoz, a megrendelt árucikk vételárának kiegyenlítésén túl, a szállítási ellenérték megfizetésével. A szállítási idő a megrendelés leadását követő naptól kezdődően legkésőbb 5-8 munkanap.


Áruátvétel

Az árut a fogyasztó az általa választott címen veheti át munkanapokon a szállító cégtől.


Garanciális feltételek

A garanciális igényeket (a mindenkori hatályos jogszabályok alapján) a fogyasztónak kell írásban jeleznie az eladó felé postai, vagy elektronikus levél formájában, a jelen üzletszabályzat bevezető részében feltüntetett elérhetőségeken.

A bejelentésnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

  • a termék részletes adatait
  • a hiba rövid leírását
  • a vásárlás időpontját

Reklamáció esetén a számlát minden esetben mellékelni kell!

A reklamáció megvizsgálásának és elbírálásának jogát az eladó fenntartja magának. A jogos reklamáció elismerése esetén az eladó választása szerint a hibás terméket kicseréli, vagy megtéríti annak vételárát a fogyasztó részére.


Az árucikk cseréje

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt eladó díjmentesen kicseréli abban az esetben, ha a termék hiánytalanul visszaküldésre kerül a kiállított számlával együtt.

Ha a cserét a fogyasztó nem kívánja igénybe venni, a termék vételára visszatérítésre kerül számára. Kérjük, hogy ha sérülést észlel az átvett terméken, azonnal értesítse ügyfélszolgálatunkat!


A vásárlástól való elállás joga

A megrendelt termék/ek kézhezvételétől számított 14 napon belül a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől. Ebben az esetben az eladó a termékért kifizetett vételárat megtéríti a fogyasztónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék visszaszolgáltatását követő 14 napon belül abban az esetben, ha a termék épségben kerül az eladó részére a számlával együtt. A visszatérítés a fogyasztó által kifizetett szállítási költségre is vonatkozik, de a termék visszajuttatásának költségeit a fogyasztónak kell viselnie.


Sikertelen kézbesítés

A fogyasztónak az önhibájából meghiúsult kézbesítés miatt, az újraküldés költségei minden esetben a fogyasztót terhelik. A szállító hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a szállítót terhelik.


Felelősség korlátozása

Az eladó nem felelős az esetleges károkért az alábbi esetekben:

  • Olyan működési hiba esetén, amely meggátolja a fogyasztót, hogy csatlakozzon az eladó webáruházához.
  • A fogyasztó számítógépének bármilyen hardver- vagy szoftverhibájából bekövetkező meghibásodásért, vagy az internet-csatlakozás megszakadása miatti károkért.

Az internet-kapcsolatból, illetve az adatbázis-kapcsolatban (pl.: karbantartás miatt) bekövetkező hibákból adódó károkért felelősséget eladó nem vállal. Az eladó fenntartja a jogot az akciós és az egyéb árak megváltoztatására, illetve az akciók előzetes figyelmeztetés nélküli megszüntetésére.